👈 فروشگاه فایل 👉

مقاله مجريان مديريت دانش در سازمانهاي پيشرو

ارتباط با ما

... دانلود ...

مقاله مجريان مديريت دانش در سازمانهاي پيشرو

امروزه دانش و متعلقات ناملموس آن نه تنها به طور فزاينده اي باعث تحرک کسب و کارها شده است بلکه به عنوان کل يا بخشي از توليدات شرکتهاي عرضه کننده کالا وخدمات به شمار مي آيند. دانش فني، طراحي کالا، نوع عرضه، درک مشتري، ابداعات و خلاقيتهاي شخصي ، از جمله عوامل دانش مدارو ارزش آفرينند. توانمنديها دانشي ـ سرعت، پيچيدگي، گذشته نگري، قضاوت و انعطاف پذيري ـ دقيقاٌ ابزار مورد نياز براي حضور موفق در يک اقتصاد رقابتي است. با نگاهي دقيقتر، دنياي جديد صنايع و كسب وكار بر پايه دانش شناخته مي شود و در سطح وسيعتر، مطالعه مديريت دانش از نياز شرکتها براي مديريت اثر بخش منابع در رقابت هاي اقتصاد جهاني شکل مي‌گيرد .

پيتردراکردرمقاله معروف خود درمجله هاروارد بيزينس ريويو به نام «درجستجوي کمال» درمورد لزوم استفاده از دانش جديد در سازمانها چنين مي گويد:

«دانش به صورت مداوم خودش را منسوخ مي کند و دانش پيشروي امروز، جهل فرداست». و در ادامه پيشنهاد مي كند كه توجه به مديريت دانش بايد مركز توجه اوليه سازمانهاي امروزي قرار گيرد.همچنين پيتر سنگه در همين ارتباط مي گويد:

سازمانهاهي موفق، مزيت رقابتي را از طريق کاهش کنترل و افزايش يادگيري که اين خود از طريق خلق و به اشتراک گذاشتن مستمر دانش جديد به دست مي آيد، ايجاد مي کنند. آنچه مسلم است توجه به مقوله دانش و مديريت دانش در سازمانهاي قرن 21 در اولويت قرار گرفته است، اما سوال مهم در اينجا اين است كه اين امر به دست چه كساني در سازمانها صورت مي پذيرد؟

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت-انواع لوله ها و اتصالات- در50 اسلاید-powerpoin-ppt آشنایی با رشته مهندسی عمران شیپ فایل شهرستان های استان اصفهان تحقيق نقش فناوری نانو در صنایع غذایی تحقيق انعقاد قراردادهاي الكترونيكي