👈 فروشگاه فایل 👉

پاورپوینت تغذیه ورزشی کامل با گرافیک فوق العاده

ارتباط با ما

... دانلود ...

پاورپوینت تغذیه ورزشی کامل با گرافیک فوق العاده

در برنامه رژیم غذایی ورزشکار مصرف غذاهایی که شاخص قندی آنها بالاست نسبت به غذاهایی که شاخص قندی پایین دارند در اثر بالابردن سریع گلوکز خون و تحریک انسولین، گلیکوژن عضلات را سریعتر جایگزین می کنند. در طی تمرین ورزشکار و یا بعد از آن، خوردن غذاهایی که باعث بالارفتن سریع گلوکز خون و پاسخ سریع انسولین شود، مناسب تراست. رژیم غذایی باید به اندازه کافی و لازم از مواد کربوهیدرات، چربی و پروتئین برخوردار باشد تا انرژی مورد نیاز تمرینات و مسابقه تأمین و وزن بدن را در حد مناسب حفظ کند.

نکات مهم قابل توجه:

به متابولیسم پایه ورزشکار (BMR) توجه شود.

سن، جنس، ترکیب بدن و فعالیت جسمانی (شدت و حجم ورزش) تعیین و مورد توجه قرار گیرند (نیازهای انرژی ورزشکاران به این عوامل بستگی دارد).

به نظر می رسد حداکثر مصرف انرژي روزانه توسط ورزشکاران 4 هزار کیلو کالری است.

چنانچه غذاهای غنی از مواد مغذی مصرف شوند، ورزشکار با کمبود غذایی دچار نخواهد شد.

👇محصولات تصادفی👇

طرح توجیهی کاشت گیاه دارویی ماریتیغال +پاورپوینت آموزش کاشت مجموعه 500 اوريگامي شماره 2 دانلود مارکتینگ پلن رستوران به زبان انگلیسی + ترجمه فارسی 4000 لغت پرکاربرد انگلیسی با ترجمه فارسی دانلود تحقیق در مورد اسطوره شناسي